محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرآسیایی: برای سایپا برنامه‌های بزرگی داریم

  • کد خبر: ۱۹۸۴۳۷
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
سرآسیایی: برای سایپا برنامه‌های بزرگی داریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ظرفیت کافی برای کار‌های بزرگ را داریم و برای رساندن سایپا به جایگاه اصلی‌اش برنامه‌های بزرگی داریم.

مجتبی سرآسیایی سرمربی مشهدی تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به حضورش در رأس کادرفنی این تیم گفت: اول از همه باید از مدیریت مجموعه بزرگ سایپا تشکر کنم که در این مقطع به من اعتماد کرد و امیدوارم با کمک امام رضا(ع) و تلاش بازیکنان بااستعدادی که داریم اتفاقات بزرگی را در این تیم رقم بزنیم. همچنین سپاسگزارم از مدیریت مجموعه مس رفسنجان که در یک محیط دوستانه و به دور از حاشیه، به این موقعیت ویژه احترام گذاشتند و اجازه همکاری من با تیم جدید را صادر کردند.

وی در ادامه افزود: گروه سایپا ساختار و تشکیلات منظم و بزرگی دارد و برای اعتلای دوباره نام این تیم تمام تلاشمان را خواهیم کرد. با ظرفیتی که من در تیم مدیریتی و استعداد‌هایی که در بین بازیکنان می‌بینم، بدون شک روز‌های درخشانی را رقم خواهیم زد. در اولین گام هم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم و امیدوارم بهترین خودمان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گریزی هم به برنامه‌های پیش‌روی این تیم زد و گفت: در اولین اقدام تصمیم گرفتیم رکوعی و جراحی که سابقه همکاری با باشگاه را در گذشته داشتند به‌عنوان مربی بدنساز و تمرین‌دهنده به کادر خودمان اضافه کردیم. البته با برخی از همکارانی که در کادر قبلی بوده‌اند هم ادامه همکاری خواهیم داد. همچنین برای تقویت بیشتر تیم درنظر داریم در نیم‌فصل ضمن حفظ بازیکنان کنونی، چند مهره جدید را هم جذب کنیم.

مجتبی سرآسیایی در پایان مدعی شد: تمام جوانب کار را بررسی کردم و در موقعیت جدید قرار گرفتم. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم و در پایان فصل یک بار دیگر سایپا را به لیگ برتر فوتبال ایران برگردانم. البته این هدف اولیه ماست و تارگت‌های نهایی ما مربوط به درخشش در لیگ برتر است و مطمئن باشید برای این اتفاق هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->